The Lovely Followers

April 21, 2012

Running Man Episode 90

Assalammualaikum~

Morning ya'all~ Hahaha.. Yes! Mengupdate lg blognyaa.. (mcm la femes sgt) :p
Ok, ok.. Tengok title panas! Semua klik cepat-cepat kan?
Sapa peminat setia "Running Man" ni? Sila angkat kening.. HAHAHAHAHA..
Mengadaaa..

Bha, apa pasal ini entry? Sebab.. benda ni aku dwnload dr 2 hari lepas nda pandai la mau siap2 bhaa.. Semalam pun dalam 4 kali juga aku dwnload benda ni.. asyik fail sjaa.. Kesian laptop aku x tidur 2 hari.. Dia ble rest kejap jaa.. terus keja dia mendwnload sja.. ish,ish,ish.. Aku ni nda brapa minat tgk on9, buffering2 lg.. LECEH! terus dwnload klu mau.. And aku ada koleksi running man ni dr episode 1-90! :)



*nampak tu? 3 jam aku tunggu dr jm 7 aku pulang dr hantar adik aku p sekolah smpai sekarang*



Haaaaaahh.. pastu nanti- nanti ada la makhluk2 mau mnt ni kan??
Hmm.. aku sda agak.. aku kn pengedar & peng-dwnload setia benda ni..
Kmu tinggal tunggu, tanya & mnt ja kan?? Apa ni, kdg2 geram jg ngn org yg meminta ni..
Sebab cara minta tu BKIN panas.. Contohnya, apabila opening ko mau mnt RM (running man) ngn aku tu ngn meneriak namaku secara tiba2..( mau bg org heart attack ka kawang?) Geeeeerrrrrrraaaaammm sgt!

Next, aku paling pantang bila aku cbuk bt bnda lain, ko tiba2 mnt RM tu.. Huh, nda ngam timing la org bilang.. Bkin aku bad mud sendiri dlm hati.. Kmurang mn tau kan?? Aku ni kan misteri sket.. HAHAHAHA.. Terus! Paling aku menyampah, bila mnt aku benda tu sempat lg ko mengutuk2, mengolok2, menyindir2, berckp bnda yg mnyakitkan hati aku... Kadang2 aku rasa mcm ko ni nda sdar diri pun ada.. Sda la mnt brg sama org, tp sempat lg bt drama ngn aku.. Hish! Bkin angin 1bdn sja! TAPI, tu pun kmu nda kan tau.. sbb apa? muka aku ni ada masalah sket menafsirkan sakit hati aku.. Paling-paling yg ko nmpak muka xda filing ja laa..

HAHAHA.. Yes! Aku seorang yg sukak memendam.. Jarang2 aku bgtau 100% sma org apa aku rsa..
Melainkaann.. BANTAL PELUK kesayangan aku tu.. HAHAHAHA, klu kmu mau tau rahsia and isi hati aku, tny la diaaa~ :P

Kenapa kunu tiba2 mau post pasal sakit hati kunu? Teda pun org tanyaaa.. Biar la! Hahahaha.. ini adalah kesan dripada sakit hati menunggu RM~


Akhirnyaa.. Penderitaan aku berbaloi! 
Hahahaaha.. siap sda dwnlaod! Yay! Ble enjoy running man nnt lepas balik dr dating~
Hahahaha.. Sejak dua menjak ni rajin ja dating sbb abie nda lama lg d sabah. :( 
Nnt laaammaaa br dpt jumpa dia balik.. Huhuhu..











Enjoy! ;)

No comments:

Post a Comment

Eenie minnie mainee moo.. Any comments, please do soo.. :)

Note: only a member of this blog may post a comment.

Cua lu kamu click click ni barang? :)