The Lovely Followers

August 02, 2011

✿ POR.TOGRAPHY: Ranau, Mengimbau Seribu Kenangan Pahit dan Manis ✿

Well, tengok title ja pun nta apa apa kan? Hahaha.. 
Saja ja mau bagi saspen skit tengok gambar yg nta apa apa ni..
Anyway, gambar ni saya ambil time on the way pg ranau ngan abie.
Hehehe time ni B4 puasa ya? Masa ni masih bt bisnes jual burger di restoran mama.
After abie mengalami kecelakaan jalan raya ari tu, trus kami x pg ranau sda menjual.
Jd, bisnes saya skg disambung oleh kembar saya ngn BF dia. :)
Oleh itu, saya di rumah ja skg. Abie ndamau bg sda pg ranau.
Fobia dia dgr "ranau" tu dia blang.


 
♥ McD: Big Mac along the way. ♥




 
♥ From my camera lens




♥ chess!



 ♥ chess again. :)



 
♥ actually, saya umur 22 thn ni br pandai main chess. Hahaha.



Antara bahan-bahan utk burger:

 ♥ baked bean



♥ sos tomato, sos cili and mayo



 
♥ dapur utk memasak :)


p/s: bahan yg lain malas mau upload. :D

No comments:

Post a Comment

Eenie minnie mainee moo.. Any comments, please do soo.. :)

Note: only a member of this blog may post a comment.

Cua lu kamu click click ni barang? :)